19 دی: معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف دارند برای تکمیل و ویرایش اطلاعات فردی خود هر چه سریعتر به سامانه سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.
اکبر رضایی در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه ودیعه‌گذاران حج تمتع باید هرچه سریعتر به سامانه تکمیل اطلاعات این سازمان مراجعه تا اقدامات برنامه ریزی انجام پذیرد، اظهار داشت: سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع طلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود را ویرایش کنند.
وی با تاکید بر اینکه ودیعه گذاران بایستی پس از تکمیل اطلاعات یا ویرایش اطلاعات فردی خود کد رهگیری دریافت نمایند، تصریح کرد: با این اقدام ودیعه گذاران و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی می‌توانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام کنند.
رضایی ادامه داد: اخذ کد رهگیری صرفا به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افراد عنوان شده و تشرف به حج تمتع بر اساس تعداد روادید تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت بر این اساس اقدام به برنامه ریزی، فراخوان و اعزام افراد خواهد کرد.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع مردم خواهد رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :