19 دی: شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرد: امروز، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

پلیس و انتظامات مسجد مکی بعد از ظهر امروز(جمعه) با همکاری هم مانع رفتارهای اغتشاشگرانه جمعی محدود در اطراف این مسجد و بستن خیابان شدند، آرامش همچنان در زاهدان برقرار است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا، بعد از ظهر امروز (جمعه)با وجود آرام بودن فضای شهر زاهدان پس از برگزاری نماز به امامت مولوی عبدالحمید و توصیه وی به نمازگزاران مبنی بر حفظ آرامش پس از ترک محل نماز جمعه، در خیابان خیام در کنار مسجد مکی زاهدان تعدادی از اغتشاشگران خیابان را بستند و شعار سر دادند که با ورود پلیس و انتظامات مسجد وضع به حالت قبلی بازگشت.
عصر جمعه شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرد: علی‌رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.
در این اطلاعیه دبیرخانه شورای تامین استان با قدردانی از مردم شریف و با بصریت استان و علماء، معتمدان و ریش سفیدان آورده است: شرایط استان عادی است و از شما مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را به دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.
  • نویسنده :
  • منبع :