19 دی: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای آسیب دیده حادثه ریزش ساختمان متروپل خبر داد.
سیدمحمد مولوی در گفت‌ و گو با ایسنا، اظهار کرد: با ریزش ساختمان متروپل آبادان، بسیاری از کسبه و کارگران فعال در آن‌ها با مشکلات جدی اقتصادی مواجه شدند و در این زمینه نیاز بود نسبت به رسیدگی به حل مشکلات این کسب و کارها اقدام شود.
وی افزود: مغازه‌ها و کسبه‌ای که در خیابان امیری و اطراف ساختمان متروپل فعال بودند پس از ریزش این ساختمان بیش از چهار ماه است که بیکار هستند و یا با رکود مواجه‌اند و باید نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کسب و کارها و مشاغل فعال در خیابان‌های منتهی به متروپل تحت الشعاع ریزش این ساختمان قرار دارند که با پیگیری‌های انجام شده قرار است با پرداخت تسهیلاتی تعدادی از این کسب و کارها سر و سامان بگیرند.
مولوی ادامه داد: برای ۴۰۰ نفر از مشاغل آسیب دیده حادثه ساختمان متروپل آبادان به منظور پرداخت تسهیلات پیگیری‌هایی انجام شده و قرار است در مرحله اول برای ۳۰۰ نفر به هر کدام به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض ‌الحسنه از طریق یک بانک خصوصی پرداخت شود.
وی عنوان کرد: بسیج اصناف آبادان به عنوان متولی پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده و متقاضیان باید از این طریق پیگیری‌های خود را انجام دهند و نسبت به دریافت این تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت استقبال از این تسهیلات برای باقی افراد نیز این تسهیلات مورد نظر پرداخت خواهد شد. امیدواریم با این تسهیلات پرداخت شده شاهد حل مشکلات این کسبه و رونق فعالیت آن‌ها باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :