19 دی: وزیر ورزش و جوانان گفت: اداره برخی فدراسیون ها با سرپرست هیچ مشکلی ندارد و گاهی پیش می‌آید.
حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اداره برخی فدراسیون‌ها با سرپرست، اظهار کرد: این مساله هیچ مشکلی ندارد و کم نظیر نیست و گاهی پیش می آید. قبل از اینکه ما بیاییم، یکی دو فدراسیون مثل ژیمناستیک اختلاف داشتند. شاید برخی بخواهند ژیمناستیک تعطیل شود، ولی ما که نمی‌خواهیم این فدراسیون تعطیل شود و برنامه ریزی کرده‌ایم مجامع آن برگزار شود. الان یکسال است که ایمیل فدراسیون ژیمناستیک دست فدراسیون یا وزارت ورزش نیست و رئیس قبلی این ایمیل که محل مکاتبه با فدراسیون جهانی است را نمی دهد و گفته هر کاری می خواهید، بکنید. با این حال در حال برنامه ریزی هستیم که انتخابات فدراسیون ها را برگزار کنیم. فکر می‌کنم در اسفند انتخابات سه چهار فدراسیون را برگزار می‌کنیم.
وی ادامه داد: باید شرایط برای برگزاری انتخابات در پایان دوره ریاست یک فرد فراهم شود، مثلا استعلام درباره صلاحیت‌ها در موعد مقرر بیاید که اگر این استعلام ها نیاید، نمی توانیم انتخابات رئیس فدراسیون را برگزار کنیم.
وزیر ورزش در ادامه به شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه مسابقات جام جهانی پرداخت و با تاکید بر اینکه با تمام سازوکارها باید کنار تیم ملی در قطر باشیم، گفت: رئیس جمهور هم به وزیر خارجه در این زمینه دستور داده اند. یکشنبه 5 _6 وزیر مهمان وزیر خارجه هستیم و آخرین هماهنگی ها را انجام می دهیم. کارهای فرهنگی را انجام داده ایم. تعدادی بلیط از قطر گرفتیم تا افرادی از مدیران، همکاران و افرادی که در زمینه فرهنگی می‌توانند، کمک کنند به قطر بروند. ما فقط بلیط را در اختیار آنها قرار دادیم و هزینه ایاب و ذهاب را خودشان بر عهده گرفتند. وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال هم اقداماتی در خصوص خبرنگاران برای جام جهانی انجام داده‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :