19 دی: قهرمان طلایی تیراندازی ایران در المپیک توکیو، پس از دیدار با آرتین سرایداران گفت: به‌عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ملی را به آرتین تقدیم کردم.
جواد فروغی قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو، شب گذشته و پس از پایان همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور با حضور در منزل خانواده آرتین سرایداران، مدال طلای مسابقات مسابقات آزاد کشوری در رشته تپانچه خود و نیز پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران این کشور به آرتین هدیه داد.
فروغی روز جمعه پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی تیراندازی به آرتین، اظهار داشت: از زمانی که از این اتفاق با خبر شدم حس انزجار شدید و احساس سنگینی زیادی بر قلبم داشتم. فکر کردن به این‌که این کار را یک انسان انجام داده و این‌که به یک محیط زیارتی وارد شوند که زن و کودک غیرمسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود.
وی افزود: خیلی دوست داشتم در اولین فرصت کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایش دامان در شیراز دعوت و خوشحال شدم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت خانواده آرتین باشم. شب گذشته با آرتین دیدار کردم و به خانواده‌ او تسلیت گفتم. به‌عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ملی را به آرتین تقدیم کردم.
دارنده مدال طلای المپیک توکیو تصریح کرد: امیدوارم روزی آرتین آن‌چنان برومند شود که پیراهن تیم ملی اندازه او شود و با لیاقت و همیت خود عضو تیم ملی در هر رشته‌ای که علاقه دارد، بشود.
وی خطاب به سایر ورزشکاران گفت: به‌عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی و کسانی که متاسفانه جبهه‌گیری نامناسب داشتند، می‌خواهم از این کار دست بردارند. عزیزانی هم که مایل به انجام این‌گونه اقدامات هستند، در این اوضاع، موضع و موقعیت خود را به‌صورت صریح و قاطع اعلام کنند.
گفتنی است در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) که عصر روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ به وقع پیوست، ۱۵ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که ۳ نفر از آن‌ها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند.

  • نویسنده :
  • منبع :