صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی بازنشسته دانشگاه تهران با انتشار یادداشتی کنایه آمیز به اظهارات اخیر رستم قاسمی درباره فرودگاه امام واکنش نشان داد.
صادق زیباکلام در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:
جناب «رستم قاسمی» فرموده‌اند که از فرودگاه «امام خمینی» در مقابل خارجی‌ها خجالت می‌کشند. ایکاش آن وزیر نکته‌سنجِ دانا از نظارت استصوابی، گسترش خط فقر، گرانی و تورم، بیکاری، ناامیدی جوانان، پاسخگو نبودن نظام، وجود زندانیان سیاسی و احکام دادگاه‌های انقلاب علیه آنان، برخورد لباس شخصی‌ها با معترضین در خیابان‌ها، حملۀ حراستی‌ها در دانشگاه‌ها به دانشجویان، وعدۀ ساخت یک‌میلیون مسکن در سال توسط دولت انقلابی سیزدهم که جناب قاسمی وزیر مسکن آن هستند و... هم در برابر خارجی‌ها خیلی احساس افتخار نمی‌کردند.
در عین حال، حتما آن وزیر والاتبار فراموش نکرده‌اند که وقتی در دولت آقای خاتمی فرودگاه امام افتتاح و امناء آن دولت می‌خواستند خدمات آن را به یک شرکت معتبر و با تجربۀ ترک واگذار کنند، چگونه تشکیلات نظامی که جناب رستم قاسمی افتخار همکاری با آن را دارند، بمخالفت برخاستند و حتی تهدید به بستن فرودگاه کردند. ترک‌ها قطعاً  نمی‌توانستند معجزه بکنند. اما یقیناً وضعیت فرودگاه امام بفلاکت امروز که مایۀ شرمساری آن وزیر جم‌جاه در مقابل خارجی‌ها شده، در نمی‌آمد.

  • نویسنده :
  • منبع :