19 دی: دادستان کل کشور با اشاره به شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در مشهد تاکید کرد که چنین اقدام های ضد انسانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری بی پاسخ نمی ماند و دستگاه قضا در راستای مجازات عوامل این جنایت‌ها به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری» در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: اکنون دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی اضافه کرد: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آنها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
حجت الاسلام منتظری افزود: همان گونه که صدام می خواست ظرف یک هفته تهران را فتح کند اما در کنار ابرقدرت‌های جهان هشت سال زمین‌گیر شد.
دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: دشمن برای این آشوب ها از مدت ها قبل برنامه ریزی و تقسیم کار کرده بود، اما آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران راه خود را از آنها جدا کردند و همین موضوع دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.
بر اساس این گزارش، در این بازدید دادستان کل کشور به همراه «محمد حسین درودی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مقام های قضایی، انتظامی و امنیتی، با حضور در بخش‌های مختلف محل نگهداری اغتشاشگران دستگیر شده با شماری از آنها از جمله فردی که به تاسیسات مخابراتی آسیب رسانده بود و یا فردی که با پوشش خانواده در تجمع ها به شهروندان و رهگذران آسیب رسانده بود، گفت و گو کردند.
به گزارش ایرنا، عصر دیروز در محدوده چهارراه «حر عاملی» مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز پس از این حادثه اعلام کرد: به محض وصول گزارش این رویداد با دستور قضایی بازپرس ویژه در صحنه حاضر و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تشکیل شد که اقدام های لازم برای شناسایی عوامل این اقدام در حال انجام است.
«غلامعلی صادقی» افزود: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :