19 دی: فرماندار شهرستان جیرفت گفت: در تجمعات امشب مقابل نمایشگاه پاییزه این شهر ۳۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر شدند و به هیچکس هم آسیبی وارد نشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت، احمد بلندنظر شامگاه جمعه اظهار داشت: در این اغتشاشات به اموال عمومی خسارتی وارد نشد، کسی آسیب ندید و شایعات مرگ تجمع کنندگان نیز صحت ندارد.
به گفته او، هنجار شکنان عده قلیلی بودند که قصد داشتند با شعارهای ساختارشکن جو عمومی شهر را برهم بزنند که همگی دستگیر و راهی بازداشتگاه شدند.
رییس شورای تامین شهرستان جیرفت ادامه داد: با درایت نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج، در پی این اتفاق، ۳۷ نفر دستگیر شدند و به اموال عمومی نیز هیچ خسارتی وارد نشده است؛ حتی یک نفر هم زخمی نشد.
وی اضافه کرد: هم اکنون در همه نقاط شهرستان اعم از شهر جیرفت و سایر شهرها و بخش های تابعه شهرستان امنیت کامل حاکم است.
فرماندار شهرستان جیرفت افزود: شورای تامین شهرستان اشراف اطلاعاتی کافی را بر همه مناطق دارد و با هرکس و یا هر گروهی که بخواهد امنیت عمومی از مردم سلب کند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، در ساعات اولیه شامگاه جمعه حدود ۶ نفر در داخل نمایشگاه پاییزه با استفاده از فرصت تشکیل این نمایشگاه ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه، تلاش کردند بازدیدکنندگان را نسبت به پیوستن به تجمع خود تحریک کنند که با ناکامی روبرو شدند اما دقایقی بعد در خارج از نمایشگاه تعدادی حدود ۱۰۰ نفر تجمعی را شکل دادند که با حضور نیروهای امنیتی و پلیس متفرق شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :