19 دی: نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که رئیس‌جمهور بعدی کشورش برجام را پاره خواهد کرد.
به گزارش شبکه ام‌اس‌ان، نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل که به نظر می‌رسد به شدت برای کاندیداتوری در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری کشورش تلاش می‌کند در یک سخنرانی در جمع یهودیان جمهوری‌خواه آمریکا مواضع تند خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.
وی در بخشی از سخنان خود درباره سیاست خارجی آمریکا از عملکرد جو بایدن رئیس جمهور کشورش در این عرصه انتقاد کرد و با اشاره به احتمال پیروزی خود در انتخابات بعدی ریاست جمهوری گفت: اگر بایدن موفق شود ما را به توافق هسته‌ای با ایران بازگرداند، من به شما قول می دهم که رئیس جمهور بعدی - در اولین روز ریاست جمهوری اش! آن را پاره خواهد کرد.
نیکی هیلی که اکنون ۵۰ ساله است، تقریباً چهار سال گذشته را صرف تاسیس سازمان‌های سیاسی و تعریف سیاست کرده و در سراسر آمریکا نیز برای جمع‌آوری پول و مبارزات انتخاباتی برای نامزدهای جمهوری‌خواه فرمانداری و کنگره فعالیت کرده است. وی در حال فعالیت در دومین دوره خود به عنوان فرماندار ایالت کارولینای جنوبی بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا او را به عنوان نماینده ایالات متحده در سازمان ملل در کابینه خود انتخاب کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :