19 دی: مشاور عالی رهبر انقلاب با بیان اینکه این فتنه‌ها تمام می‌شود، اظهار کرد: ما باید مشکلات‌ مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی هم آمده است که مشکلات مردم را حل کند.
سردار سیدیحیی رحیم صفوی در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ ما انسان‌محور بودیم و عراقی‌ها ابزارمحور بودند، اظهار کرد: الان ما به قدرت پهپادی بالایی رسیدیم اما از سال ۶۵ هم ما هواپیمای بدون سرنشین را در سپاه پاسداران ساخته بودیم. ما از تمام علوم در زمان جنگ استفاده کردیم، از آب و هواشناسی گرفته تا زمین‌شناسی و موارد دیگر.
وی افزود: ما می‌دانستیم با چه کسانی در جبهه مقابل طرف هستیم و حتی خصوصیات اخلاقی فرماندهان عراقی را هم می‌دانستیم. ما جزئیات ساختار و تیپ‌های عراق را می‌دانستیم و برتری علمی و فکری نسبت به دشمن داشتیم.
مشاور فرمانده کل قوا در ادامه با بیان اینکه اغتشاشات اخیر امنیت ذهنی مردم، زندگی و کسب و کار مردم عزیزمان را را تحت الشعاع قرار داده گفت: انتظار داریم نیروهای مسلح که بسیج و سپاه بازوان قدرتمند آن هستند، اجازه ندهند این حوادث به‌ طول بینجامد.
صفوی یادآور شد: الان هشت میلیون تن کالا در بندرها وجود دارد که باید به دست مردم برسد. ما ضعف‌هایی داریم که این‌ها در نیروهای مسلح کمتر است اما باید ضعف‌های کشور را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه ما یک ملت قدرتمند هستیم و رهبری خردمند و لایق و شجاع داریم، اظهار کرد: این فتنه‌ها تمام می‌شود اما بازهم ممکن است در آینده به بهانه های دیگر فتنه هایی سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات‌ مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که مشکلات مردم را حل کند و ما پاسداران تا ابد مردمدار و مردمیار خواهیم بود.

  • نویسنده :
  • منبع :