19 دی: رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه 61 نفر در ارتباط با حادثه ایذه دستیگر شده اند، گفت: بازپرس ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده عملیات تروریستی ایذه تعیین شده تا روند قضایی سرعت گیرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی با تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص رسیدگی قضایی به حادثه تروریستی ایذه و عوامل ناامنی افزود: تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.
وی اظهار داشت: تحقیقات و اقدامات لازم و ضروری برای شناسایی ضاربان، تمامی عوامل، مرتبطان در صحنه و پشتیبانی کنندگان تا شناسایی و دستگیری کامل آنان و تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس و ضابطان عام و خاص در حال انجام است.
رییس دادگستری خوزستان افزود: جمع‌آوری ادله، اخذ اظهارات حاضران در صحنه، تحقیقات میدانی، معاینه و تحقیقات محلی صورت گرفته است.
دهقانی گفت: مجازات و کیفر سزادهنده و بازدارنده و اثرگذار در انتظار مرتکبین خواهد بود و برخورد دستگاه قضایی با افرادی که به جان و امنیت مردم و آرامش عمومی جامعه تعرض می‌کنند، قاطعانه و سخت گیرانه است.
بر اساس این گزارش، در جریان عملیات تروریستی شب ۲۵ آبان ایذه در ۱۴۰کیلومتری شمال شرق اهواز هفت تن شهید و هشت نفر دیگر با سلاح گرم مجروح شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :