19 دی: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند پنج نفره قاچاق سلاح های جنگی و شکاری توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان روز سه شنبه به نقل از سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: به دنبال تحرکات گروه ها و شبکه های معاند و ضد انقلاب برای ایجاد آشوب و نا امنی در کشور از طریق قاچاق سلاح و توزیع آن در بین اراذل و اوباش، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک اقدام هوشمندانه موفق شدند اعضای باندی که در زمینه قاچاق سلاح های جنگی و شکاری فعال بودند را شناسایی کردند.
وی اظهار داست: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و رصد تحرکات این باند سرانجام مخفیگاه آنان را در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی محل سکونت آنان را به محاصره در آورده و در یک عملیات منسجم و ضربتی تمامی اعضای این باند را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۳۷ قبضه سلاح شامل ۱۰ قبضه اسلحه جنگی و ۲۷ قبضه اسلحه شکاری موسوم به شورشی به همراه ۴۵۰ فشنگ جنگی و ۲۰۰ فشنگ شکاری کشف شد.
وی با بیان اینکه انهدام باند مذکور جلوی وقایع ناگواری که با استفاده از این سلاح ها ممکن بود رخ دهند گرفته شد گفت: به لطف خداوند، همکاری و مشارکت مردم و هوشمندی و اشرافیت بالای ماموران پلیس استان نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی برای نا امن کردن شهر اصفهان ناکام ماند و از همین جا به همه کسانی که در فکر برهم زدن امنیت و آرامش مردم هستند هشدار می دهم که بدانند برخورد پلیس با آنان قاطع، سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
  • نویسنده :
  • منبع :