19 دی: کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به بهانه حمایت از زنان ایرانی به فشار علیه ایران اذعان کرد.
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب به وقت محلی در تکرار ادعاهای خود درباره زنان ایرانی بدون اشاره به تحریم های یکجانبه و ظالمانه کاخ سفید علیه ملت ایران از جمله زنان مدعی شد: من از زنان ایران و شجاعت آنها الهام گرفته‌ام.
معاون بایدن با تکرار ادعاهای واشنگتن اذعان کرد: ما به همکاری با جامعه بین‌المللی ادامه خواهیم داد تا حکومت ایران را به خاطر سرکوب مردم ایران پاسخگو کنیم.
کامالا هریس همچینن در حساب کاربری خود در توئیتر خبر نشریه آمریکایی تایم را بازنشر کرده است که مدعی شده زنان ایرانی را به دلیل مبارزه برای آزادی به عنوان قهرمانان سال برگزیده است.
دولت بایدن از آغاز حوادث داخلی ایران، حمایت از ناآرامی ها را در دستور کار خود قرار داده و از برهم زنندگان نظم عمومی حمایت و با برگزاری نشست هایی با مخالفان جمهوری اسلامی ایران بر اقدامات ضد ایرانی خود شدت بخشیده و بر فهرست تحریم های ضد ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر افزوده است.
معاون بایدن، پس از دیدار با یکی از به اصطلاح فعالان حقوق بشر که از مخالفان جمهوری اسلامی ایران و حامیان افزایش تحریم ها علیه ملت ایران است، دوم نوامبر /۱۱ آبان ماه همزمان با نشست غیررسمی (آریا فرمولا) و ضد ایرانی سازمان ملل درباره حوادث اخیر ایران، در بیانیه ای قصد واشنگتن برای همکاری با شرکا به منظور حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد را اعلام کرد.
آمریکا قرار است با متحدانش قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را به بهانه حمایت از زنان ایرانی و ناآرامی ها در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذرماه) در سازمان ملل مطرح کند.

  • نویسنده :
  • منبع :