19 دی: سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در تهران و البرز، از کاهش دما در شرق کشور و بارش برف در ارتفاعات خراسان جنوبی و کرمان خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی، از امروز تا صبح روز سه‌شنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم دارد و در هشدار سطح نارنجی برای البرز و تهران، شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی اعلام شد.
سازمان هواشناسی توصیه کرده است که از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری شود؛ هم اکنون هوای تهران برای تمام گروه‌ها ناسالم است.
آسمان تهران امروز نیمه‌ابری و غبارآلود است که بیشینه دمای هوا در پایتخت به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.
امروز همچنین در کرمان، یزد، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده و دمای هوا در جنوب شرق کشور با کاهش، وزش باد و خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات استان‌های واقع در خراسان جنوبی و کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
آب‌های خلیج‌فارس امروز مواج و متلاطم است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا (دوشنبه) با گذر امواج تراز میانی جو از روی غرب کشور در برخی استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.
برای روز سه‌شنبه نیز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، جنوب غرب کشور، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری غرب فارس و بوشهر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد بارش در نقاط مرتفع به شکل برف خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :