19 دی: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هم اکنون کار احداث سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم پایان یافته و سقف این ورزشگاه در دست احداث تکمیل شده است تا فاز نخست احداث این ورزشگاه پایان یابد.
ابراهیم سانی خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق توافقی که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور انجام شده بود احداث سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان تمام شد و اکنون برای اتمام بدنه ورزشگاه و نصب کفپوش پیمانکار وارد فضای داخلی ورزشگاه شده است.
وی افزود: پیمانکار دوم نیز شناسایی شده و اکنون‌ آغاز به کار کرده است و در این مرحله از کار ۱۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور با پیگیری استاندار برای تکمیل ورزشگاه تامین شد.
وی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به قم برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری است و کل هزینه طرح بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی افزود: از میزان مصوب سفر رئیس جمهور برای ورزشگاه تاکنون حدود ۴۰ میلیارد تومان تامین شده است.
سانی خانی گفت: پیمانکار دوم برای پوشش بدنه ورزشگاه و کفپوش مشغول است و امید است با ۱۰ میلیارد تومانی که از محل سفر رئیس جمهور به طرح داده شده است سرعت کار بالاتر برود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: آن چه بر عهده این اداره کل بود ایجاد پارکینگ روبروی مجموعه است و اکنون دیوارکشی آن انجام شده و آماده افتتاح است.
گفتنی است، طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال ۱۳۸۸ کلنگ آن زده شد.
این طرح در آن زمان لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را به خود اختصاص داد و قرار بود تا سال ۱۳۹۲ به مرحله بهره‌برداری برسد.
آیت الله رئیسی دی ماه سال ۱۴۰۰ در قالب سفر استانی، به قم سفر کرد. کمک مالی به انجام طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری قم از جمله مصوبات این سفر بود.
شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

  • نویسنده :
  • منبع :