19 دی: روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از دستگیری۲۳ مُجرم فضای مجازی در اصفهان و تحویل آنها به مراجع قضایی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه صاحب زمان (عج) استان اصفهان در این اطلاعیه آمده است: با رصد سربازان گمنام سپاه حضرت صاحب زمان (عج) استان اصفهان، ۲۳ نفر از واینرها و افرادی که درفضای مجازی فعالیت های مُجرمانه داشتند دستگیر و همراه با مستندات تحویل مراجع قضایی شدند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این افراد علاوه بر ترویج ابتذال و بی بندوباری در صفحات مجازی خود و کسب درآمد هنگفت از آن، بدنبال تحریک جوانان و نوجوانان برای شرکت در اغتشاشات بودند؛ همچنین همنوا با دشمنان در فراخوان برای اعتصاباتِ اجباری، فعالیت گسترده ای را در فضای مجازی انجام دادند.
در این اطلاعیه، انتشار اطلاعات دروغ و ایجاد حس یاس و ناامیدی در بین مردم از دیگر فعالیت های این افراد عنوان شده است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: صفحه اینستاگرام این افراد مسدود و مجازات های تکمیلی برای آنها صادر گردیده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است: سازمان اطلاعات سپاه با رصد هوشمندانه همه اقدامات مجرمانه در فضای مجازی به ویژه صفحات پُر مخاطب را رصد می کند و با متخلفان برخورد خواهد کرد.
در بخش پایانی این اطلاعیه از مردم خواسته شده در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه در فضای مجازی و حقیقی، اخبار و گزارش های خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه مطرح نمایند.
  • نویسنده :
  • منبع :