19 دی: معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: اعتبارات مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان‌ها به موقع تخصیص می یابد و روند اجرایی پروژه‌ها آنان نیز به دقت رصد و دنبال می‌شود.
محمد جمالی نژاد شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه های سفر اول رییس جمهور به خوزستان در مناطق ایذه، باغملک و اهواز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مصوبات سفر اول رییس جمهور به خوزستان سرعت مناسبی دارند و خوشبختانه با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، خللی در روند اجرایی آنان پیش نیامده است.
وی گفت: براساس برنامه ریزی‌ های به عمل آمده همه مصوبات سفر اول رییس جمهور قبل از آغاز دور دوم سفر هیات دولت به سرانجام خواهد رسید و در خدمت مردم قرار خواهند گرفت.
جمالی نژاد ابراز امیدواری کرد با تعامل، هم افرایی مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبارات لازم، هیچ پروژه ای به دلیل نبود اعتبار متوقف نشود و حتی روند اجرایی آنان کُند نشود.
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه افزود: هر هفته پروژه های متعددی در کشور افتتاح می شود و بهره برداری از طرح ها اختصاص به هفته دولت یا دهه فجر انقلاب اسلامی ندارد.
به گفته وی در هفته دولت ۱۵ هزار پروژه در سراسر کشور با ۱۴۰هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید که بخش اعظم آنان از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان‌ها بوده است.
تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است
جمالی نژاد گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت دولت است و مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز در این مسیر حرکت می کنند تا طرح های نیمه تمام به سرانجام برسد و در خدمت مردم قرار گیرند.
وی با ابراز رضایت از مجموعه کاری شهرداری ها که در بسیاری از طرح های زیربنایی مشارکت دارند، افزود: به عنوان نمونه شهرداری شهر ملاثانی خوزستان با وجود آنکه ساخت و ساز جزو وظایف آن نبود توانست در مدت کوتاهی استخر سرپوشیده این شهر را با اعتباری بالغ بر ۹۱میلیارد ریال به سرانجام برساند.

  • نویسنده :
  • منبع :