19 دی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: رویکرد اصلی دولت حمایتی است و دراین راستا تمام تلاش خود را برای حمایت از بخش خصوصی دراین استان به کار خواهیم گرفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به اینکه باید تمام گزارش ها و آمار به‌روز باشد، مطرح کرد: نباید فرآیند صدور مجوز برای افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیش‌ازاندازه طولانی شود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت نگاه ویژه به دغدغه های حوزه فرهنگی، عنوان کرد: متأسفانه در عرصه آسیب‌های اجتماعی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.
وی ادامه داد: تمام مدیران باید دغدغه مسائل فرهنگی را داشته باشند و سهم ۲ درصدی اعتبارات خود را در عرصه‌های مؤثر فرهنگی هزینه کنند.
حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه فتنه اخیر به پایان رسیده اما هنوز نتوانسته‌ایم ذهن نسل جوان و نوجوان را از تهاجم‌های فرهنگی دشمنان پاک کنیم.

دستگاه ها برای سرمایه گذاران مانع تراشی نکنند
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز دراین جلسه گفت: دستگاه های اجرایی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مانع تراشی نکنند.
احمد امیرآبادی فراهانی افزود: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در سرمایه‌گذاری‌ها، بخش خصوصی اذیت نشود.
وی با اشاره به اینکه نباید با دلیل‌های غیرضروری در کار مردم تأخیر ایجاد شود، مطرح کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی نیز باید اقدامات مؤثر انجام گردد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان قم در طلاق سه پله پائین آمده و در موضوع ازدواج ۳ الی ۴ پله صعود داشته است ولی همچنان نیازمند کار و تلاش بیش‌تر در این عرصه هستیم.

  • نویسنده :
  • منبع :