19 دی: قیمت طلا و سکه امروز باز هم رکورد تاریخی پیشین خود را پشت سر گذاشتند و اکنون در حال پیشروی در کانال‌های جدید هستند.

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه روندی افزایشی را طی کرده و در اوج قیمتی به تعطیلات رفته بودند. حالا اما سکه بار دیگر بر قله قیمتی خود ایستاده و امروز چهارشنبه وارد کانال 21 میلیون تومانی شده است. 

قیمت طلا (18عیار) نیز امروز وارد کانال جدید شده و یک میلیون و 932 هزار تومان برآورد می‌شود. این فلز ارزشمند نیز هم‌مسیر با سکه و دلار در حال پیشروی و رکوردشنی است. 

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون 21 میلیون و 802 هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار در مسیری افزایشی قرار دارد. 

حباب این نوع سکه در این لحظه سه میلیون و 124 هزار تومان است که نسبت به روز دوشنبه افزایش داشته است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم اکنون در کانال 19 میلیون تومانی نوسان دارد و در لحظه تنظیم این گزارش به 19 میلیون و 802 هزار تومان رسیده است. قیمت این نوع سکه برخلاف سکه امامی نسبت به روز دوشنبه کاهش قیمت را تجربه کرده است. حباب این نوع فلز ارزشمند یک میلیون و 778 هزار تومان برآورد می‌شود. 

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر 12 میلیون و 550 هزار تومان شده و نسبت به نرخ بازگشایی امروز(چهارشنبه) تغییری نداشته است. حباب این سکه نیز سه میلیون و 473 هزار تومان ثبت شده است که نسیت به روز دوشنبه کاهش داشته است.

قیمت ربع سکه

قیمت این سکه پرطرفدار نیز نسبت به آخرین نرخ دیروز تغییری نداشته و اکنون 9 میلیون 550 هزار تومان تعیین شده و قیمت حباب آن نیز پنج میلیون و 10 هزار تومان است. حباب این سکه پرطرفدار نسبت به روز دوشنبه کمی کاهش داشته است. 

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز روی قیمت چهار میلیون و 500 هزار تومان ثابت مانده است. حباب این سکه نیز دو میلیون و 162 هزار تومان برآورد می‌شود. 

تورم، نقدینگی، کسری و دلایل سیاسی مانند برجام و تحریم‌ها در ماه‌های گذشته دلیلی برای افزایش قیمت افسارگسیخته سکه بوده‌اند. 

در روزهای گذشته نیز که قیمت دلار و انس جهانی به طور موقت کاهشی شدند قیمت سکه باز هم عقب‌نشینی نکرد.

درصورت ادامه قیمت افزایشی دلار و انس جهانی احتمالا سکه باز هم در ریل افزایشی ادامه مسیر می‌دهد.


  • نویسنده :
  • منبع : تجارت نیوز