19 دی: رییس کل دادگستری استان اصفهان با تشریح حوادث سمیرم اعلام کرد: در حوادث دهم دی در این شهر، یک نفر از نیروهای سپاه پاسداران به نام محسن رضایی به شهادت رسید و سه نفر نیز از نیروهای سپاه زخمی شدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری یکشنبه شب در تشریح ابعاد شهادت پاسدار مدافع امنیت شهید محسن رضایی در جریان ناآرامی‌های شب گذشته سمیرم، گفت: برای برگزاری مراسم چهلم فردی به نام علی عباسی، فراخوانی برای دهم دی ماه جلوی درب دادگستری و فرمانداری شهرستان سمیرم اعلام شد.
رییس کل دادگستری استان افزود: با وجود دستور صریح فرماندار شهرستان مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع غیرقانونی، از ساعت ۱۷ تجمعاتی با حدود ۵۰ نفر در سه تا چهار نقطه شهر تشکیل شد که اقدام به آتش زدن چند حلقه لاستیک و درگیری با مأموران حاضر در صحنه کردند.
وی ادامه داد: در پی این اقدام، درگیری در برخی مناطق شهر رخ داد و یک نفر از نیروهای سپاه پاسداران به نام محسن رضایی به شهادت رسید و سه نفر نیز از نیروهای سپاه زخمی شدند.
جعفری تصریح کرد: بر اساس گزارش ها هیچ یک از تجمع کنندگان زخمی یا کشته نشده‌اند و دستورات ویژه قضایی جهت شناسایی و دستگیری عوامل شهادت و مجروحیت حافظان امنیت و نیز تعدادی از سرکردگان و افراد مخل نظم و امنیت، صادر شد که توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال انجام است.
یکی از مدافعان امنیت حریم انقلاب اسلامی شامگاه شنبه دهم دی ماه در شهر سمیرم واقع در جنوب اصفهان به شهادت رسید.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اشرار مسلح، بسیجی پاسدار «محسن رضایی» را در شهر سمیرم با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

  • نویسنده :
  • منبع :