19 دی: رئیس جمهور با بیان اینکه به‌رغم تحریم‌ها و تهدیدها، ایران گام‌های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت برداشته است، گفت: امیدواریم از ظرفیت‌های بزرگ ایران و مالزی برای گسترش همکاری‌های فیمابین استفاده شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر یکشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «خیری بن‌عمر» سفیر جدید مالزی با بیان اینکه روابط دو کشور مسلمان ایران و مالزی به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر توسعه بوده است، تصریح کرد: اولویت دولت ایران تعمیق و توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با کشورهای مسلمان است. 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم‌ها و تهدیدها، گام‌های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت برداشته است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در دو کشور امیدواریم این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری بین ایران و مالزی به‌کار گرفته شود. 

«خیری بن‌عمر» سفیر جدید مالزی هم در این مراسم ضمن ابلاغ سلام‌ها و تحیات پادشاه و نخست وزیر جدید و مردم مالزی به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، گفت: تجارت، سرمایه‌گذاری، آموزش، علم و فناوری و گردشگری از جمله حوزه‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه روابط ایران و مالزی باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :