19 دی: رئیس دانشگاه پیام‌نور درباره شرایط تحصیل دانشجویان دختر افغان در این دانشگاه گفت: بسترهای لازم در ارتباط با این موضوع را فراهم کرده‌ایم. دراین راستا مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور، نحوه ثبت‌نام و فرایند انتخاب واحد این دانشجویان را بررسی کرده و نتیجه نهایی در ارتباط با این موضوع به زودی اعلام می‌کند.
دکتر ابراهیم تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جذب دانشجویان دختر افغان در دانشگاه پیام‌نور گفت: پس از اینکه در اجلاس روسای دانشگاه‌ها اعلام شود که دانشجویان دختر افغانستانی می‌توانند به صورت مجازی در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل شوند، دانشگاه پیام‌نور درباره جذب این گروه اعلام آمادگی کرد و عنوان کردیم که می‌توانیم دانشجویان افغان را به صورت حضوری و غیرحضوری پذیرش کنیم؛ به این صورت که آن دسته از اتباع افغانستانی که در ایران حضور دارند را به صورت حضوری پذیرش کنیم و شرایط پذیرش دانشجویان دختر افغان به صورت مجازی را نیز فراهم کنیم و بسترهای لازم این موضوع را پیش‌بینی کرده‌ایم. 
رئیس دانشگاه پیام‌نور درباره نحوه پرداخت شهریه از سوی دانشجویان دختر افغان اظهار کرد: درنظر داریم که تا حد ممکن به این گروه تخفیف دهیم و مجوزی از سوی هیئت‌امنای دانشگاه در خصوص تخفیف ۲۵ درصدی شهریه برای این گروه دریافت کرده‌ایم.
 
  • نویسنده :
  • منبع :