19 دی: مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: انشعاب گاز ۱۳ مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی‌توجه بوده‌اند؛ قطع شده‌است.
به گزارش  روابط عمومی شرکت گاز قم، مرتضی خوش‌لهجه طی گفت‌وگویی با بیان این که از ابتدای فصل سرد سال تاکنون، نزدیک به ۱۲ هزار پایش در سطح استان توسط شرکت گاز انجام شده، اظهار کرد: در روستاهای خوش‌نشین استان قم تاکنون ۵۵۰ مورد ملک پرمصرف با کاربری مسکونی شناسایی شده‌است.
وی با بیان این که برای مشترکان پرمصرف شهری و روستایی بالغ بر ۵ هزار پیامک اخطار کاهش مصرف ارسال شده است، تصریح کرد: در این بین انشعاب گاز ۱۳ مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی‌توجه بوده‌اند؛ قطع شده‌است.
وی در ادامه با اشاره به جدیت شرکت گاز در برخورد با مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز، خاطرنشان کرد: در روستاهای قم اگر موردی باشد که تاکنون توسط گروه‌های پایش شرکت گاز استان شناسایی نشده؛ به این دلیل بوده است که تعداد مشترکان ما در این مناطق، با تعداد و ظرفیت گروه‌های پایش ما متناسب نیست.
وی افزود: با این حال به هنگام محاسبه قبوض، مشترکان پرمصرف و بدمصرف شناسایی و بر اساس تعرفه‌های جدید مصوب هیئت دولت، هزینه زیادی را به علت مصرف گاز متحمل خواهند شد.
خوش‌لهجه همچنین از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه اسراف و هدررفت گاز در بخش‌های خانگی و تجاری، این تخلف را با سامانه امداد و حوادث شرکت گاز به شماره ۱۹۴ در میان بگذارند.

  • نویسنده :
  • منبع :