19 دی: رئیس صدا و سیما با اشاره به تحریم‌ شبکه‌های بین‌المللی در ماهواره‌های اروپایی گفت: شبکه‌های پرس‌تی‌وی و العالم با ماهواره‌های غیراروپایی در حال فعالیت هستند.
پیمان جبلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره موضوع تحریم‌ها گفت: از آنجایی که ما سال‌های سال با موضوع تحریم دست به گریبان هستیم، این موضوع جدیدی برای ما نیست.
وی افزود: اقداماتی هم که برای مقابله با تحریم باید انجام شود در دو سطح است؛ نخست سطح پیگیری‌های حقوقی و اجرایی که دستگاه‌های مسئول باید آن را انجام دهند و ما هم آن را دنبال می‌کنیم.
رئیس صدا و سیما با اشاره به سطح دوم یعنی تولید محتوا و انتشار محتوا عنوان کرد: ما در حوزه تولید محتوا و انتشار آن با چالش‌های فراوانی روبرو هستیم.
جبلی بیان کرد: پس از تحریم‌ شبکه‌های بین‌المللی ما در ماهواره‌های اروپایی، تلاش کردیم با ماهواره‌های غیراروپایی ارتباطات خوبی ایجاد کنیم.
وی افزود: برخی از شبکه‌های اصلی مانند العالم و پرس تی وی و دیگر شبکه‌ها همان منطقه را ولی با ماهواره‌های غیراروپایی پوشش می‌دهند و کار ما متوقف نشده است.
رئیس صدا و سیما در پاسخ به این سوال که چرا گاهی اوقات مصاحبه‌های شما از صدا و سیما پخش نمی‌شود، گفت: چون من رئیس صدا و سیما هستم.

  • نویسنده :
  • منبع :