19 دی: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری اعضای ۳ نفره باند سرقت از منازل و کشف ۱۹ فقره سرقت از آنان در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد.
سرهنگ جعفر عباسعلی پور، در گفت‌وگویی اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از منازل سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب‌های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: ماموران طی یکسری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، خودرو حامل سارقان را در اتوبان قم – تهران شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و بدلیجات کشف و ۳ سرنشین دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان کرد: با اعتراف سارقان به ۹ فقره سرقت از منازل به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر اراک و ۱۰ فقره سرقت از منازل در شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.
وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان عزیز در خصوص تجهیز منازل خود به ابزارهای هشدار دهنده و بازدارنده، خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :