19 دی: مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز در مشهد منجر به وقوع انفجار و تخریب چند باب مغازه و ایراد خسارت به تعدادی خودرو سواری شد.
آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار کرد: بامداد چهارشنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در میدان طبرسی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفای حریق از سه ایستگاه را به محل حادثه در بلوار طبرسی اعزام کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: انفجار در حین حفاری به دلیل برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار موجب تخریب چهار باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری در اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت چهار نفر از افراد حاضر در محل شده بود.
وی افزود: آتش‌نشانان ضمن ایمن‌سازی محل انفجار برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، مصدومان این حادثه را برای مداوا تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند و با حضور عوامل اتفاقات شرکت گاز جریان گاز شهری محل قطع شد.
فرهادی گفت: علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
همچنین محمد علیشاهی، مسئول روابط اورژانس ۱۱۵ مشهد در این باره گفت: در ساعت ۳ و یک دقیقه بامداد امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ حادثه انفجار گاز شهری درمیدان طبرسی مشهد به اورژانس اطلاع رسانی شد که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و ۱۲ نفر که در پی این حادثه دچار جراحت شده بودند که به بیمارستان های شهید هاشمی نژاد و شهید کامیاب منتقل شدند.
  • نویسنده :
  • منبع :