19 دی: وزارت آموزش و پرورش علت نابسامانی در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان را خطای نرم‌افزاری دانست و با عذرخواهی از فرهنگیان تأکید کرد: با همکاری و همگرایی ارکان دولت اعم از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران مسأله و پرداخت مابه‌التفاوت در ساعات آینده هستیم.
مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اعمال کسورات بیش از حد مقرری ماه‌های گذشته در فیش حقوقی اسفند ماه، آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت حقوق کسر شده در ساعات آینده هستند.
آموزش و پرورش در این اطلاعیه از معلمان به دلیل مشکل به وجود آمده عذرخواهی کرد و نوشت: مطمئنیم همکاران عزیز، با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد.
شایان ذکر است، جلسه‌ای در خصوص اعمال رتبه‌های استحقاقی در اولین روزهای کاری سال جدید به ریاست معاون اول رئیس جمهور و همکاران سازمان برنامه و بودجه برای رفع اختلاف محاسباتی برگزار و نتیجه اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان که در روزهای پایانی سال بحث‌برانگیز شده، اختلاف محاسبات این دو دستگاه اعلام شده است.
در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت دولت در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :