19 دی: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: دغدغه ها و مطالباتی درباره حجاب وجود دارد که باید به این دغدغه ها و مطالبات پاسخ داده شود.

وزارت کشور درباره حجاب بیانیه داد و حکایت از آن داشت که قرار است در این مقوله اقداماتی انجام شود.

محمدصالح جوکار در گفتگو با نامه نیوز درباره اجرای طرح «حجاب» توسط وزارت کشور گفت: گرچه وزارت کشور بیانیه ای درباره حجاب داد اما وزارت کشور تنها مرجع این طرح نیست. حال باید ببینیم جزئیات آن چیست.

وی افزود: آنچه به صورت غیررسمی شنیدم طرح ناظر2 و ناظر3 است که مربوط به نیروی انتظامی می شود و بیشتر بحث جریمه و عدم ارائه خدمات است. طرح ناظر یک مربوط به خودرو بود که قبلا برای مالک پیامک می رفت. در طرح ناظر 2 نیز به همین شکل است که ضمن ارسال پیامک، قرار است اقدامات دیگری هم انجام شود که از جزئیات آن اطلاع ندارم.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نیز قرار است با دست اندرکاران موضوع حجاب جلسه ای برگزار کند تا ببنیم چه برنامه ای درباره این موضوع دارند.

جوکار بیان کرد: در مجموع دغدغه ها و مطالباتی درباره حجاب وجود دارد که باید به این دغدغه ها و مطالبات پاسخ داده شود. مسئولان مربوطه نیز باید دلیل قانع کننده ای هم برای آن داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :