19 دی: صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیو سلامت در سن ۵۹ سالگی بر اثر بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.
به گزارش رادیو سلامت، صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت دار فانی را وداع گفت.

بر اساس این گزارش، مراسم وداع مرحومه صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت فردا (یکشنبه ۲۷ فروردین)، ساعت ۱۱ در مسجد بلال برگزار و پس از آن وی در بهشت زهرا قطعه ۲۳۲ خاکسپاری می‌شود.

همچنین سه شنبه ۲۹ فروردین، در مسجد جامع شهرک غرب تهران مراسم یادبود مرحومه صدیقه اعتماد سعید برگزار خواهد شد.
صدیقه اعتماد سعید، دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۳۷۴ اخذ کرد. وی فارغ التحصیل دکترای تخصصی نوزادان، کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان در سال ۱۳۸۳ است. دکتر اعتماد سعید سال ۱۳۹۳ بود که نسرین آبروانی معاون وقت صدای رسانه ملی طی حکمی دکتر صدیقه اعتماد سعید را به سمت مدیریت شبکه رادیویی سلامت منصوب کرد.
اعتماد سعید پیش از این «عضو شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صدا و سیما» بوده و از سال ۹۲ تا کنون در سمت قائم مقام شورای سیاستگذاری سلامت نیز فعالیت نموده است، علاوه بر این عضو کمیته SDG دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۱۳۹۸ تاکنون، عضو گروه علمی سلامت مردان از ۱۳۹۹ تاکنون، دبیر جشنواره حوادث ترافیکی از ۱۳۹۷ تاکنون و...بوده است.
او در بخش‌های مختلف رادیو سلامت از جمله «مدیر طرح و برنامه این شبکه» و همچنین «سرپرست گروه سلامت جسم و سلامت اجتماعی رادیو سلامت» نیز سابقه فعالیت دارد.


  • نویسنده :
  • منبع :