19 دی: در شبانه روز اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از کتک خوردن یکی از نیروهای اورژانس در محله تهرانپارس پس از برخورد یکدستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده از سوی برخی تماشاگران حادثه به بهانه دیر رسیدن اکیپ اورژانس بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای حضور در اجلاس جهانی سالانه سازمان جهانی بهداشت در ژنو به سر می‌برد، در تماس تلفنی با سرپرست اورژانس استان تهران، آخرین وضعیت نیروی اورژانسی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته را پیگیری کرد.

به گزارش وبدا، پس از انتشار خبر ضرب و شتم شدید نیروهای اورژانس استان تهران در محله خاک سفید تهرانپارس، بهرام عین اللهی با تاکید بر توجه به روند درمانی و پیگیری بهبود این نیروی خدوم اورژانس گفت: برای صیانت از همکارانمان، این موضوع را از مرجع ذیصلاح قضایی پیگیری خواهیم کرد.
وزیر بهداشت افزود: لازم است پیگیری های لازم برای افزایش هزینه های ارتکاب جرم علیه همکاران اورژانس و دیگر خادمان صورت گیرد تا افراد خاطی نتوانند در خدمت رسانی به مددجویان اخلال ایجاد کنند.
بر اساس این گزارش، در شبانه روز اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از کتک خوردن یکی از نیروهای اورژانس در محله تهرانپارس پس از برخورد یکدستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده از سوی برخی تماشاگران حادثه به بهانه دیر رسیدن اکیپ اورژانس بود.
جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، درباره کتک خوردن یکی از کارشناسان اورژانس در محل حادثه، گفت: این برخورد قابل ملاحظه نیست زیرا تکنیسین های ما در این شرایط سخت فعالیت می کنند اما با ناملایماتی از سوی همراهان بیمار مواجه می شوند و قابل پذیرش نیست.
وی اظهار داشت: این موضوع را از طریق قوه قضاییه پیگیری می کنیم و جلساتی را با دادستان خواهیم داشت تا با کسانی که رفتار نامناسبی با تکنسین های اورژانس در محل حادثه داشته باشند به شدت برخورد شود
  • نویسنده :
  • منبع :