19 دی: سرمربی پرسپولیس نیز با پیشنهاد خارجی از تیمی در شرق آسیا مواجه شده تا احتمال جدایی‌اش افزایش یابد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس عضو دیگری از این تیم است که سرخپوشان باید نگران جدایی او باشند و پس از ماجرای بشار رسن، شجاع خلیل زاده و چند بازیکن دیگر حالا پیشنهاد خارجی در صدد دور کردن سرمربی این تیم از جمع آنهاست.

گل محمدی که موفق شده تیمش را قهرمان لیگ برتر کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند مدت هاست که با مشکلات زیادی در این تیم روبروست و از عملکرد مدیریت باشگاه رضایت ندارد و چند بار این موضوع را به شکل مستقیم و غیر مستقیم مطرح کرده است و از همین رو احتمال جدایی او را با رسیدن پیشنهاد خارجی باید جدی گرفت.

او پیشنهادی از لیگ چین دریافت کرده که شرایط خوبی برایش فراهم می‌کند و از لحاظ مالی هم به شدت اغوا کننده است و ممکن است باعث شود سرخپوشان در آستانه شروع لیگ بیستم و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی موفق خودشان را از دست بدهند.

گل‌محمدی با توجه به حساسیت شرایط پرسپولیس و حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز پاسخی به درخواست این باشگاه چینی نداده و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت.

باید دید مدیریت باشگاه که همچنان درگیر پرداخت معوقات بازیکنان و همچنین پرونده برانکو است با این چالش جدید و جدی چطور برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایلنا