19 دی: رییس جمهوری با بیان اینکه دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم،‌ اظهارداشت: همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه‌های موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.

در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  آمده است: "در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست. "

رییس جمهوری افزود: دوستان دولت از محمدباقر نوبخت، عبدالناصر همتی تا عبدالرضا رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده‌اند. همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

روحانی خاطرنشان کرد: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنجشنبه مطرح کنید، انشاالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.

  • نویسنده :
  • منبع :