19 دی: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در بخش‌های مختلف از جمله تجهیزات، درمان، دارو و امکانات تشخیصی کارهای مهمی انجام داده‌ایم و اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده‌اند.

محمد مخبر، امروز سه‌شنبه هفتم بهمن‌ در آیین بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال کولبران اظهار کرد: به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دو هزار باب مدرسه و ۶۵۰ هزار فرصت شغلی در استان‌های مختلف کشور ایجاد شده است.

وی به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کردستان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۸ هزار طرح با یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۰ هزار شغل در استان کردستان ایجاد شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به در دست اقدام بودن ۳ هزار طرح با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اشاره و بیان کرد: مصوب شده که برای سال آینده ۵ هزار طرح با ۱۵ هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شود.

وی با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات کولبران کردستان، افزود: طرح‌های این نهاد با تکیه بر مردم و با حمایت از آنان اجرا می‌شود و اگر موفقیتی نیز در بخش‌های مختلف بدست آوردیم به دلیل کمک مردم بوده است.

مخبر به بحث تولید واکسن کرونا از سوی ستاد اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: در بخش‌های مختلف از جمله تجهیزات، درمان، دارو و امکانات تشخیصی بر خلاف تصور بیگانگان کارهای بزرگی در کشور انجام داده‌ایم به طوری که اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا