19 دی: امام‌جمعه قم گفت: بیکاری و تورم مصیبت بزرگ امروز جامعه است و رها شدن از این بلا فقط با اجرای کامل سیاست‌های کلان جهش تولید محقق می‌شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس، اظهار کرد: بخشی از مشکلات معیشتی و تورم کشور به عوامل داخلی بازمی‌گردد که در این‌ بین بی‌تدبیری‌ها و وجود دست‌های ناپاک نقش بسزایی دارد.

وی افزود: از مسئولان و مردم می‌خواهیم دست‌های ناپاک را معرفی کنند و از دستگاه قضایی هم انتظار می‌رود دست این افراد را از عرصه مدیریتی کشور قطع کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: با جهش تولید و افزایش حجم صادرات مشکل اشتغال و بیکاری در کشور حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری یکی از ۵ آسیب اصلی و عمده در کشور ما است و این معضل عامل اصلی فساد، اعتیاد و کاهش نرخ ازدواج می‌باشد.

آیت الله سعیدی اظهار داشت: تحقق جهش تولید برکات بسیار زیادی دارد که می‌تواند مشکلات اصلی کشور را سامان ببخشد.

جسارت به مراجع تقلید، توهین به تمام شیعیان است

وی همچنین با اشاره به هتک حرمت آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید جهان اسلام توسط یکی از رسانه‌های سعودی اظهار داشت: این بی‌احترامی بعد آن صورت گرفت که این مرجع بزرگ جهان اسلام با هدایت‌های خود طرح‌های آمریکایی و سعودی را در منطقه بی‌اثر کرد.

امام جمعه قم ادامه داد: جسارت به هرکدام از مراجع تقلید، توهین و جسارت به تمام شیعیان در سراسر جهان است.

شورای نگهبان چشم بینای نظام است

وی در ادامه گفت: شورای نگهبان چشم بینای نظام و سد محکمی در برابر انحراف‌ها و تلاش عده‌ای برای نفوذ به بدنه نظام اسلامی در ۴ دهه گذشته بوده است.

آیت الله سعیدی بیان داشت: شورای نگهبان با حساسیت‌هایی که به خرج داده همیشه خاری در چشم مستکبران و منحرفان بوده است.

وی در پایان بیان داشت: خاکریز نخست برای مقابله با هجمه‌های دشمنان در مسئله فرهنگ عفاف و حجاب، اهمیت دادن به بنیان خانواده است.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا