19 دی آنلاین: بنا بر آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۲۶ نفر از نیرو‌های حوزه سلامت در جریان حملات ناجوانمردانه دشمن آمریکایی _ صهیونی، به شهادت رسیده‌اند.
تا روز چهلم جنگ، بیشترین شهدا مربوط به تهران و هرمزگان بوده‌اند.
بر اساس همین گزارش، از ابتدای شروع جنگ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۵، هشت بیمارستان تخلیه شده‌اند.
همچنین، ۵۱۸ نفر بستری هستند.
۱۸ کودک کمتر از ۵ سال شهید شده‌اند.
۲۲۰ شهید کمتر از ۱۸ سال
۲۵۷ شهید خانم

  • نویسنده :
  • منبع :