19 دی آنلاین: بنا بر آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۲۶ نفر از نیروهای حوزه سلامت در جریان حملات ناجوانمردانه دشمن آمریکایی _ صهیونی، به شهادت رسیدهاند.
تا روز چهلم جنگ، بیشترین شهدا مربوط به تهران و هرمزگان بودهاند.
بر اساس همین گزارش، از ابتدای شروع جنگ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۵، هشت بیمارستان تخلیه شدهاند.
همچنین، ۵۱۸ نفر بستری هستند.
۱۸ کودک کمتر از ۵ سال شهید شدهاند.
۲۲۰ شهید کمتر از ۱۸ سال
۲۵۷ شهید خانم
بر اساس همین گزارش، از ابتدای شروع جنگ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۵، هشت بیمارستان تخلیه شدهاند.
همچنین، ۵۱۸ نفر بستری هستند.
۱۸ کودک کمتر از ۵ سال شهید شدهاند.
۲۲۰ شهید کمتر از ۱۸ سال
۲۵۷ شهید خانم
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/100117












