19 دی آنلاین: رئیسجمهوری با تاکید بر اینکه تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتشبس است، تصریح کرد: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.
مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتشبس است. این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بیمعنا خواهد کرد. دستهای ما بر ماشه باقی است.
ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.»
«تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتشبس است. این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بیمعنا خواهد کرد. دستهای ما بر ماشه باقی است.
ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.»
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/100158












