19 دی آنلاین: معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به سفر محمدباقر قالیباف به پاکستان برای مذاکرات، تاکید کرد: او امروز در جایگاه نماینده «ملت» و «نظام» است.
محمدرضا عارف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «برای برادرم محمدباقر قالیباف در مذاکرات پیش‌رو آرزوی توفیق دارم. او امروز در جایگاه نماینده «ملت» و «نظام» است.
همان‌گونه که در جنگ پشتیبان رزمندگان بودیم؛ امروز نیز در خیابان و میدان پشتیبان مذاکره‌کنندگان هستیم تا بتوانند ماموریت محوله از سوی نظام و مردم را با اقتدار دنبال کنند.»
گفتنی است؛ هیات مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، شامگاه جمعه برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
این هیات متشکل از کمیته‌های امنیتی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و حقوقی است. در صورتی که طرف مقابل پیش‌شرط‌های ایران برای آغاز مذاکرات را بپذیرد، این گفت‌وگوها شروع خواهد شد.
سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، علی اکبر احمدیان دبیر شورای دفاع، علی باقری کنی معاون سیاست خارجی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و کاظم غریب آبادی معاون وزیر خارجه و نیز بعضی نمایندگان مجلس، دکتر قالیباف را در این سفر همراهی می‌کنند.
گفتنی است؛ جی دی ونس معاون رئیس دولت تروریستی آمریکا نیز به همراه استیو ویتکاف و جرالد کوشنر در اسلام آباد پاکستان حضور یافته‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :