۱۹ دی آنلاین: رئیسجمهوری در ادامه انجام بازدیدهای میدانی با حضور در وزارت نفت در جریان اقدامات این وزارتخانه برای پیشبرد اهداف تعیینشده و خدمترسانی به مردم قرار گرفت.
مسعود پزشکیان در تداوم بازدیدهای میدانی خود از وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی با حضور در وزارت نفت، ضمن اطلاع از آخرین اقدامات انجام شده و دریافت گزارشها از اقدامات این وزارتخانه در طول جنگ اخیر قدردانی کرد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/100250












