19 دی آنلاین: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم با کمک گروههای جهادی در قم آغاز شد.
نماینده اداره کل مدیریت بحران استان قم گفت: خانههای مسکونی آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم در خیابان کارگر از ۲۷ اسفند با مشارکت بسیج سازندگی آغاز شده است.
خانم فتاحی زاده افزود: در این محل با حمله دشمن متجاوز در تاریخ ۱۵ اسفند ۴ باب منزل مسکونی تخریب کامل شدند و بیش از ۸ گروه تخصصی جهادی مشغول بازسازی کامل واحدهای مسکونی آسیب دیده هستند.
آقای عباس شیری مسئول گروه جهادی شهید مصطفی لو هم گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از متخصصان حوزه ساختمان در زمینههای سنگبری، شیشه بری، بنایی، سیمپیچی، برق کشی و ... به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند و با تامین مصالح و ابزاز به همت خیران، بازسازی در خیابان کارگر درحال انجام است.
خانم فتاحی زاده افزود: در این محل با حمله دشمن متجاوز در تاریخ ۱۵ اسفند ۴ باب منزل مسکونی تخریب کامل شدند و بیش از ۸ گروه تخصصی جهادی مشغول بازسازی کامل واحدهای مسکونی آسیب دیده هستند.
آقای عباس شیری مسئول گروه جهادی شهید مصطفی لو هم گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از متخصصان حوزه ساختمان در زمینههای سنگبری، شیشه بری، بنایی، سیمپیچی، برق کشی و ... به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند و با تامین مصالح و ابزاز به همت خیران، بازسازی در خیابان کارگر درحال انجام است.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/100289












