19 دی آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دستگاه سیتیاسکن (CT-Scan) بیمارستان کامکار عربنیا، پس از یک دوره طولانی خاموشی به کمک خیرین به پرخه تشخیص و درمان بازگشت.
محمد احمدی با اعلام راهاندازی مجدد دستگاه سیتیاسکن بیمارستان کامکار عربنیا گفت: این دستگاه پس از مدتی توقف، با پیگیریهای مستمر و همکاری خیرین سلامت دوباره وارد چرخه خدمترسانی شد.
وی با اشاره به اینکه تیوب جدید دستگاه با هزینهای بیش از سی و سه میلیارد ریال تهیه شده است، افزود: این اقدام نتیجه همراهی ارزشمند خیرین نیکاندیش و حمایت دانشگاه بوده و نشان میدهد همافزایی مردم و مجموعه سلامت تا چه اندازه میتواند در ارتقای خدمات درمانی اثرگذار باشد.
احمدی راهاندازی سیتیاسکن را گامی مهم در بهبود فرآیند تشخیص عنوان کرد و گفت: با فعال شدن این دستگاه، امکان ارائه خدمات تشخیصی دقیق در حوزههای مغز و اعصاب، بیماریهای عفونی و موارد اورژانسی برای بیماران فراهم شده و این خدمات با تعرفه دولتی ارائه میشود.
وی با تأکید بر اینکه دسترسی عادلانه به خدمات تشخیصی استاندارد از اولویتهای دانشگاه است، تصریح کرد: تلاشها برای تقویت زیرساختهای تشخیصی و درمانی در مراکز تابعه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه تیوب جدید دستگاه با هزینهای بیش از سی و سه میلیارد ریال تهیه شده است، افزود: این اقدام نتیجه همراهی ارزشمند خیرین نیکاندیش و حمایت دانشگاه بوده و نشان میدهد همافزایی مردم و مجموعه سلامت تا چه اندازه میتواند در ارتقای خدمات درمانی اثرگذار باشد.
احمدی راهاندازی سیتیاسکن را گامی مهم در بهبود فرآیند تشخیص عنوان کرد و گفت: با فعال شدن این دستگاه، امکان ارائه خدمات تشخیصی دقیق در حوزههای مغز و اعصاب، بیماریهای عفونی و موارد اورژانسی برای بیماران فراهم شده و این خدمات با تعرفه دولتی ارائه میشود.
وی با تأکید بر اینکه دسترسی عادلانه به خدمات تشخیصی استاندارد از اولویتهای دانشگاه است، تصریح کرد: تلاشها برای تقویت زیرساختهای تشخیصی و درمانی در مراکز تابعه ادامه دارد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/100405












