19 دی آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران در شبکه ایکس نوشت: ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش ایستادگی می‌کند.
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران، در جریان حملات متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی به بیمارستانی در تهران، در شبکه ایکس با اشاره به نوشته‌ای از والت ویتمن شاعر مدرن و روزنامه‌نگار آمریکایی نوشت: «من همان انسانم، من رنج کشیدم، من آنجا بودم.»
وی با اشاره به تصاویر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در ایران در طی جنگ گفت: ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش، سرفرازانه می‌ایستد. یک دکتر شجاع ایرانی، نوزادان ایرانی را نجات می‌دهد، در حالی که کل بیمارستان زیر حمله متجاوزان آمریکایی ـ اسرائیلی قرار دارد. این ویژگی پایدار تمدنی ایران است: مقاومت و تاب‌آوری؛ خصلتی که این تمدن درخشان را در طول تاریخ، با وجود همه دشواری‌ها، پابرجا نگه داشته است. 

  • نویسنده :
  • منبع :