19 دی آنلاین: یک نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی ایران علیرغم ادعای محاصره آمریکا از تنگه هرمز عبور کرد.
یک نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی ایران در اواخر مارس 2026 از ایران حرکت کرد و عازم مجمعالجزایر ریائو در اندونزی شد. این نفتکش پس از تخلیه محموله دومیلیون بشکهای خود، هماکنون در مسیر بازگشت به ایران است و موفق شده است از محاصره نیروهای تروریستی آمریکا عبور کند، و احتمالاً فردا در جزیره خارگ پهلو میگیرد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/100582











