19 دی آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ‏ایران دست به ماشه و آماده است، گفت: اگر تسلیم نشوند و امتیازات لازم را ندهند یا بخواهند خودشان یا سگ‌های پادویشان شیطنتی کنند، پاسخ سخت و پشیمان‌کننده خواهیم داد.
ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به ادعای‌ پایگاه خبری اکسیوس در خصوص نزدیک شدن ایران و آمریکا به یک یادداشت تفاهم با هدف پایان جنگ و توافق و انتشار لیستی از مفاد آن، نوشت:
«‏متن اکسیوس لیست آرزوهای آمریکایی‌هاست تا یک واقعیت.
‏آمریکایی‌ها چیزی که در مذاکرات رودررو به دست نیاورده‌اند را در یک جنگ شکست خورده به دست نخواهند آورد.
‏ایران دست به ماشه و آماده است، اگر تسلیم نشوند و امتیازات لازم را ندهند یا بخواهند خودشان یا سگ‌های پادویشان شیطنتی کنند، پاسخ سخت و پشیمان‌کننده خواهیم داد.»

  • نویسنده :
  • منبع :