19 دی آنلاین: نایبرئیس اتحادیه املاک، اعلام کرد: قراردادهای اجارهای که در بازه زمانی فروردین ماه به پایان رسیدهاند، به مدت دو ماه تمدید شدهاند.
داود بیگینژاد نایب رئیس اتحادیه املاک در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به مصوبه اخیر حوزه اجاره گفت: طبق تصمیم اتخاذشده ،قراردادهای اجارهای که در بازه زمانی فروردین مداه به پایان رسیدهاند، به مدت دو ماه تمدید شدهاند. بهعنوان مثال، قراردادی که در ۱۷ فروردین به اتمام رسیده، تا ۱۷ خردادماه اعتبار خواهد داشت.
بیگینژاد تأکید کرد: این تمدید موقت، مستقل از تصمیماتی است که شورای عالی مسکن در خصوص بازار اجاره اتخاذ خواهد کرد و لازم است منتظر اعلام نظر نهایی این شورا باشیم تا چارچوب کلی توافق میان مالکان و مستأجران مشخص شود.
بیگینژاد تأکید کرد: این تمدید موقت، مستقل از تصمیماتی است که شورای عالی مسکن در خصوص بازار اجاره اتخاذ خواهد کرد و لازم است منتظر اعلام نظر نهایی این شورا باشیم تا چارچوب کلی توافق میان مالکان و مستأجران مشخص شود.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/101107












