19 دی: فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه غربالگری و تشخیص در سطح گسترده باید در اولویت باشد، گفت: همه دستگاه‌ها باید در مقابله با این بیماری برنامه و طرح و متولی داشته باشند تا بتوانیم نظارت مستمر بر برنامه ها داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه غربالگری و تشخیص در سطح گسترده باید در اولویت باشد، گفت: همه دستگاه‌ها باید در مقابله با این بیماری برنامه و طرح و متولی داشته باشند تا بتوانیم نظارت مستمر بر برنامه ها داشته باشیم. 

«عبدالرضا رحمانی فضلی» عصر شنبه در نخستین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تبریک هفته دولت و با اشاره به اینکه این قرارگاه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهوری تشکیل شد؛ گفت: همه با هم بایستی همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم تا بتوانیم تصمیمات ستاد را به نحو کامل اجرایی کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر این که همه دستگاه‌ها باید برنامه و طرح و متولی و معین و همکاری داشته باشد، افزود: کار باید زمان بندی شود و در زمان بندی کار تحویل شود تا بتوانیم نظارت مستمر بر برنامه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: تاکید همه دوستان و وزیر بهداشت این است که راه اینکه ما واقعا در این مسیر موفق‌تر از قبل شویم، این است که هم غربالگری و هم تشخیص را در سطح وسیع انجام دهیم. اگر این بیماری در روزهای اولیه تشخیص داده شود، می‌توان با کارهای پیشگیرانه سریع آن را مهار کرد.

به گزارش ایرنا، وزرای کشور، بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، شهردار تهران، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، دادستان کل کشور، رئیس سازمان بهزیستی، استاندار تهران و نمایندگان ارشد دستگاههای مرتبط در محل وزارت کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) در نخستین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا حضور داشتند.

  • نویسنده :
  • منبع :