19 دی آنلاین: معاون تشریفات دفتر رئیس‌جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: متأسفانه ضریب استناد به رسانه‌های خارجی منتسب به سیا و موساد در محافل خبری ما کم نیست و البته نقص در اطلاع‌رسانی خودمان را هم می‌پذیرم.
عباس موسوی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «متأسفانه ضریب استناد به رسانه‌های خارجی (منتسبین به سیا و موساد) در محافل خبری ما کم نیست. از دوران سخنگویی وزارت امور خارجه یادم هست که مرتبا باید نقل قول از این به‌اصطلاح رسانه‌ها را تأیید یا تکذیب می‌کردیم یا توضیح می‌دادیم. نقص در اطلاع‌رسانی خودمان را هم می‌پذیرم!»
  • نویسنده :
  • منبع :