19 دی آنلاین: وکیل مدافع نرگس محمدی از انتقال موکلش به بیمارستان پارس تهران خبر داد.
مصطفی نیلی در فضای مجازی نوشت:
«امروز خانم ‌نرگس محمدی⁩ با صدور دستور توقف حکم برای انجام درمان از بیمارستان زنجان خارج و با آمبولانس به بیمارستان پارس تهران منتقل و بستری شدند.
صدور این دستور در پی نظر پزشکی قانونی مبنی بر لزوم پیگیری درمان خارج از زندان و زیر نظر تیم پزشکان ایشان به دلیل بیماری‌های متعدد است.»

  • نویسنده :
  • منبع :