19 دی آنلاین: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سومین جلسه وبیناری مجلس فردا (یکشنبه) با حضور محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.
عباس گودرزی امروز یکشنبه دوم خردادماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جلسه فردا در مورد مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان، افزایش قیمت دارو و پیگیری وضعیت بیماران است.
وی افزود: مجلس این هفته دو جلسه خواهد داشت و در جلسه روز دوشنبه، انتخابات هیات رییسه مجلس برای سال سوم برگزار می‌شود.
دو جلسه غیرعلنی و وبیناری مجلس تاکنون با حضور غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی و احمد میدری، وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در موضوع تامین کالاهای اساسی و وضعیت پرداخت کالابرگ و نظارت بر انجام وظایف این دو وزارتخانه تشکیل شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :