19 دی آنلاین: برنامه‌ای از مجید واشقانی که در یکی از پلتفرم‌ها منتشر می‌شد از دسترس خارج شد.
برنامه «به من چه» به دستور سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از دسترس کاربران در پلتفرم روبیکا خارج شد. 
این برنامه طی روزهای اخیر به‌دلیل محتوای ارائه‌شده و پوشش برخی شرکت‌کنندگان حاشیه‌ساز شده بود. 
در این برنامه، مجید واشقانی با نوجوانان و جوانان درباره مسائل مختلف کشور به گفت‌وگو می‌نشیند و با طرح پرسش‌های چالشی، دیدگاه‌ها و نظرات آنان را به محک می‌گذاشت.
  • نویسنده :
  • منبع :