19 دی آنلاین: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد مراکز غیردولتی اجازه دارند کلاسهای خود را به صورت حضوری برگزار کنند.
«مراکز غیردولتی اجازه دارند کلاسهای خود را به صورت حضوری برگزار کنند» این را رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی احمد محمودزاده میگوید و تأکید میکند که تابستان فرصتی خوب برای دانشآموزان جهت شرکت در کلاسهای زبان، تقویتی و کنکور است.
مدارس دولتی و غیردولتی و آموزشگاههای آزاد کشور از شروع جنگ تحمیلی سوم در اسفند، به صورت مجازی دایر بودند و آموزش مدارس در هفته گذشته پایان یافت.
به گفته محمودزاده، مدارسی که مجوز رسمی فعالیت آموزشگاهی دارند و همچنین آموزشگاههایی که فضای مدارس دولتی را اجاره کردند مشمول حضوری شدن هستند.
مدارس دولتی و غیردولتی و آموزشگاههای آزاد کشور از شروع جنگ تحمیلی سوم در اسفند، به صورت مجازی دایر بودند و آموزش مدارس در هفته گذشته پایان یافت.
به گفته محمودزاده، مدارسی که مجوز رسمی فعالیت آموزشگاهی دارند و همچنین آموزشگاههایی که فضای مدارس دولتی را اجاره کردند مشمول حضوری شدن هستند.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/101901












